Oto domki do których należy każdy obozowicz!
Na samym początku nowi obozowicze mieszkają w domku 11,
aż do uznania ich przez boskiego rodzica.
Zawsze są one związane z wieczornym ogniskiem,
które odbywa się codziennie przez całe lato.
Tu znajdują się podstawowe informacje na temat
każdego z domków...
Domek Pierwszy - Zeus
Dawniej Pan Olimpu miał całą gromadkę półbogów, jednak po
zawarciu paktu Wielkiej Trójki potomstwo Gromowładnego zaczęło należeć
do rzadkości. Niekiedy dzieci Zeusa kontrolują wiatr i błyskawice.
Potomstwo Gromowładnego, jak chociażby Heraklesa, cechują naturalne
zdolności przywódcze, niezrównana siła oraz odwaga zakrawająca na brawurę.
Mieszkańcy: Orion Aron Vaxley, (max.3 osoby)
Grupowy:
Domek Drugi - Hera
Jako patronka małżeństw, Hera nigdy nie miała dzieci z kimkolwiek
poza własnym mężem - Zeusem. Jej domek w Obozie nigdy nie był używany
i stoi tutaj jedynie w formie hołdu dla bogini. Niekiedy herosi mogą liczyć
na pomoc Hery, chociaż potrafi ona również nieźle uprzykrzyć życie.
Domek Trzeci - Posejdon
Od czasów paktu Wielkiej Trójki dzieci Posejdona nie zdarzają się często.
W czasach starożytnych najsłynniejszym dzieckiem Pana Mórz był Tezeusz,
znany ze swojej inteligencji oraz zdolności szermierczych.
Posejdon jest również ojcem stworzeń takich, jak cyklopi, którzy jednak nie
zamieszkują Obozu, lecz bardzo często pracują w jego podwodnych kuźniach.
Mieszkańcy: Liliana Jackson (max.3osoby)
Grupowy: Liliana Jackson
Domek Czwarty - Demeter
Miejsce dla dzieci bogini urodzaju. Dzieci Demeter bardzo często
mają wrodzony talent do ogrodnictwa. Jej najbardziej znaną potomkinią
jest Persefona, żona Hadesa i bogini wiosny. Wbrew temu, co mogłoby się
skojarzyć z Panią Umarłych, jej przyrodnie rodzeństwo wcale nie jest nadgniłe.
Rośliny potrafią przyśpieszyć swój wzrost w obecności takiego półboga.
A jeśli ich zdenerwujesz, znajdziesz w swoim plecaku trujący bluszcz.
Mieszkańcy: Vanessa Wind (max.4osoby)
Grupowy:
Domek Piąty - Ares
Ciężko przeoczyć ten domek. Żaden inny tak bardzo nie przypomina
wojskowych koszar. Pomalowanych na jaskrawą czerwień wojskowych
koszar, z których dobiega rockowa muzyka. W pobliżu tego domku na
pewno usłyszysz niejedną propozycję walki. Dzieci Aresa są dumne ze swojej
wojowniczej reputacji. Dzieci Aresa znane są z dręczenia innych.
Ale mają też tę dobrą stroną: są odważni i bardzo często to właśnie
oni bronią Obozu.
Mieszkańcy: Draco Martines (max.7osób)
Grupowy: Draco Martines
Domek Szósty - Atena
Dzieci Ateny od zawsze stanowiły intelektualną elitę obozu.
To oni potrafią zaplanować najlepszą strategię i dawać najlepsze rady.
Dzieci Ateny czasami bywają zbyt zaangażowane w realizację własnych
planów i zdarza się, że nie cofną się przed niczym, by dopiąć swego.
Lepiej miej się na baczności, gdy masz ich przeciwko sobie podczas
Zdobywania Sztandaru.
Mieszkańcy: (max.6 osób)
Grupowy:
Domek Siódmy - Apollo
Potomkowie Apolla należą do najlepszych łuczników na świecie.
No, jedynie Łowczynie Artemidy miałyby co do tego jakieś zastrzeżenia.
Domek siódmy jest znany również z organizowania wszystkich występów
teatralnych oraz uświetniania swoimi pieśniami wspólnych ognisk.
Jeśli masz z nimi na pieńku, powinieneś uważać, bo z pomocą swojego taty
potrafią sprawić, że przez tydzień będziesz mówić jedynie kiepskimi rymami.
Mieszkańcy: William War, (max.6 osób)
Grupowy: William War
Domek Ósmy - Artemida
Artemida przysięgła zostać wieczną dziewicą i nie mieć dzieci.
Zazwyczaj poświęcony jej domek jest pusty, jednak bogini ma grupę
nieśmiertelnych towarzyszek. Łowczynie. Te młode damy czasami
odwiedzają Obóz Herosów. Aczkolwiek to z reguły prowadzi do sprzeczek
z innymi obozowiczami. Podczas ich wizyt organizowane są uroczyste
bitwy o sztandar. Obecny wynik to 47:0 dla Łowczyń. Łowczynie
bardzo rzadko bywają w Obozie, jakieś raz na 30 lat.
Łowczynie: Sasha Evergreen- Córka Zeusa
Domek Dziewiąty - Hefajstos
Bóg ognia i kowalstwa, Hefajstos, ma wybitnie uzdolnione w rzemiośle dzieci.
Potrzebujesz nowego magicznego miecza albo ognioodpornej zbroi?
Domek dziewiąty jest miejscem, w które powinieneś się udać. Tak, jak ich ojciec,
dzieci Hefajstosa są z reguły bardzo silne i opryskliwe. Raczej nie należą
do najpiękniejszych herosów. I nie są najszybszymi wojownikami na polu walki.
Mimo to nie chcesz uczestniczyć w zapasach z żadnym z nich.
Mieszkańcy: Leo Valez (max. 4 osoby)
Grupowy: Leo Valez
Domek Dziesiąty - Afrodyta
Przy tych dzieciakach wszystkie Plotkary to żółtodzioby.
Dzieci bogini miłości wiedzą wszystko o funkcjonowaniu społeczeństwa.
Zwłaszcza społeczeństwa pełnego półbogów. Większość postrzega ich
jako osoby płytkie, ponieważ dzieci Afrodyty w pierwszej kolejności
skupiają się na własnym wyglądzie, a także rozmawiają o tym, który
obozowicz jest w kim zakochany. Jednak niektóre dzieci Afrodyty mają
także cenne zdolności. Dla przykładu; mogą być najlepsi w lataniu na
Pegazach lub jazdy na zwykłych koniach . Nigdy nie powinieneś postrzegać
tych herosów jako wyłącznie ładne buźki. W końcu to Afrodyta zapoczątkowała
Wojnę Trojańską.
Mieszkańcy: Chris i Alison Grant (max.4 osoby)
Grupowy:
Domek Jedenasty - Hermes
Oficjalnie ten domek był również tymczasowym domkiem dla nieuznanych
jeszcze herosów. Jako bóg podróżnych, Hermes przyjmuje każdego,
kto zechce być jego gościem. Obecnie domek jest nieco mniej zatłoczony.
Ale tylko nieco, ponieważ nadal stanowi miejsce najlepszej zabawy.
Dzieci Hermesa to notoryczni żartownisie, jednak po ojcu mają również
niezaprzeczalnie bystre umysły oraz umiłowanie do przygody.
Wiele dzieci Hermesa zostaje utalentowanymi biznesmenami albo złodziejami,
albo oba na raz... Odwiedzając domek jedenasty, trzymaj swój portfel przy sobie.
Mieszkańcy: Rick Hood (ci co nie zostali uznani ... ) [max.5 osób]
Grupowy:
Domek Dwunasty - Dionizos
Bóg wina nie ma zbyt wielu dzieci. Za to domek dwunasty jest miejscem,
do którego powinieneś się udać, jeśli masz ochotę na dobrą imprezę.
Dzieci Dionizosa mają naturalną zdolność do wspomagania wzrostu
roślin (ze wskazaniem na winorośl) i zawsze wiedzą, jak się dobrze bawić.
Adnotacja: Zeus w ramach kary zakazał Dionizosowi picia alkoholu przez
najbliższe Sto lat oraz odbywa karę w obozie Herosów jako "Dyrektor Pan D".
Dionizos jest pewny, że jego własne dzieci nawet nie pomyślą o piciu aż
do ukończenia dwudziestu jeden lat. No bo dlaczego mogłyby robić coś,
czego on nie może?
Mieszkańcy: (Max. 4 osoby)
Grupowy:
Domek Trzynasty - Hades
Tak jak jego bracia, należący do Wielkiej Trójki Hades po drugiej
wojnie światowej obiecał nie mieć więcej dzieci, jednakże nie dotrzymał
obietnicy tak jak jego bracia... Dzieci pana podziemi posiadają wiele
talentów związanych w ten czy inny sposób ze śmiercią , między innymi
przemieszczanie się cieniami. Dzieci Hadesa nie wspomina się
w greckiej mitologii.
Mieszkańcy: Anastazja Notis (max.3 osoby)
Grupowy: Anastazja Notis
Domek Czternasty - Iris
Bogini tęczy oraz posłanka bogów (na spółkę z Hermesem) - Iris
jest przyjazną i pomocną istotą. Jej dzieci nie posiadają spektakularnych
umiejętności, jednak potrafią się dogadać praktycznie z każdym,
a także są świetnymi artystami. Zestawienie ze sobą kolorów?
Żaden problem, jeśli jesteś dzieckiem bogini tęczy.
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy:
Domek Piętnasty - Hypnos
Bóg snu ma kilkoro dzieci. Nie czuj się jednak winny temu, że ich
nie znasz. Ci herosi większość czasu spędzają chrapiąc na swoich łóżkach.
Jeśli zdołasz kogoś z nich obudzić, okaże się on niezrównany
w odczytywaniu snów. Aura tego domku sprawia, że jeśli zbyt długo
w nim przebywasz, możesz odkryć, że w międzyczasie uciąłeś
sobie krótką drzemkę.
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy:
Domek Szesnasty - Nemezis
Dzieci Nemezis wierzą w wyrównywanie rachunków, ale także
w równowagę. Nikt nie powinien brać na siebie zbyt dużo ani
także migać się od ważnych rzeczy, a dzieci Nemezis jak nikt potrafią
dostrzec przegięcie na jedną ze stron. Są naprawdę cennymi sojusznikami,
jednak nie zapominają żadnej zniewagi.
Mieszkańcy: Katrina i Laurelina Blacke, (max. 4 osoby)
Grupowy: Katrina Blacke
Domek Siedemnasty - Nike
W czasach starożytnych kult bogini zwycięstwa był niezwykle popularny.
Nikogo więc nie zaskakuje, że obecnie w Obozie mieszka sporo
jej dzieci. Mieszkańcy domku siedemnastego żyją po to, żeby
konkurować z innymi. Nigdy nie przepuszczą okazji do pobicia
własnego rekordu i zawsze dają z siebie wszystko. Zdarza się,
że ponoszą ich emocje. Jednak ich zaangażowanie jest godne podziwu,
a każdy z nich to naprawdę godny przeciwnik.
Mieszkańcy: Austin Dawson (max.5 osób)
Grupowy:
Domek Osiemnasty - Hebe
Hebe, bogini młodości, najbardziej znana jest z usługiwania bogom.
Jest również osobistą asystentką Afrodyty. Z racji tego, jej dzieci
to bezgranicznie oddani innym herosi. Uwielbiają działać dla wspólnego
dobra i sprawiać, by inni byli szczęśliwi. Zawsze dobrze bawią się
na przyjęciach i imprezach, mają do nich dryg organizacyjny i nie mogą
się oprzeć, by nie pomagać przy tego typu wydarzeniach.
Niektóry wielcy szefowie kuchni, menadżerowie hoteli, projektanci mody
oraz chirurdzy plastyczni to właśnie dzieci Hebe. Ci półbogowie zawsze
wyglądają młodo, niezależnie od ich prawdziwego wieku.
Mieszkańcy: (max.5 osób)
Grupowy:
Domek Dziewiętnasty - Tyche
Tyche jest boginią fortuny i szczęścia, więc poświęcony jej domek
przypomina miniaturowe kasyno w Las Vegas. Jej dzieci
uwielbiają gry losowe. Niezależnie od tego, co robisz - nie rób nic
przeciwko nim. Mają przedziwną zdolność do wygrywania, kiedy
już wydaje się, że wszystko stracone. Ich zachowanie czasami
wydaje się zupełnie przypadkowe (prawdopodobnie dlatego, że większość
decyzji podejmują rzucając monetą, ciągnąc losy lub układając karty),
ale jakoś zawsze wydają się wyprzedzać innych.
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy:
Domek Dwudziesty - Hekate
Dzieci Hekate to jedyni półbogowie, który mogą używać prawdziwej
magii. Bogini czarów może być wartościowym rodzicem, jednak jej
dzieci muszą dowieść swojej wartości i ciężko pracować nad rozwijaniem
umiejętności. Magia potrafi być zawodna i zwrócić się przeciwko
czarodziejowi, więc dzieci Hekate muszą być ostrożne, by nie narobić
więcej złego niż dobrego.
Mieszkańcy: Rhina Deer(max.5 osób)
Grupowy: Rhina Deer
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz