Prawdziwy świat jest tam, gdzie są potwory.
Dopiero tam przekonujesz się, ile jesteś wart...
Zostań jednym z nas i przeżyj swoją własną przygodę!

Domki

Oto domki do których należy każdy obozowicz! 
Na samym początku nowi obozowicze mieszkają w domku 11,
 aż do uznania ich przez boskiego rodzica.
Zawsze są one związane z wieczornym ogniskiem, 
które odbywa się codziennie przez całe lato. 
Tu znajdują się podstawowe informacje na temat 
każdego z domków...


Domek Pierwszy - Zeus

Dawniej Pan Olimpu miał całą gromadkę półbogów, jednak po 
zawarciu paktu Wielkiej Trójki potomstwo Gromowładnego zaczęło należeć 
do rzadkości. Niekiedy dzieci Zeusa kontrolują wiatr i błyskawice. 
Potomstwo Gromowładnego, jak chociażby Heraklesa, cechują naturalne 
zdolności przywódcze, niezrównana siła oraz odwaga zakrawająca na brawurę. 
Mieszkańcy: Orion Aron Vaxley, (max.3 osoby)
Grupowy: 


Domek Drugi - Hera


Jako patronka małżeństw, Hera nigdy nie miała dzieci z kimkolwiek 
poza własnym mężem - Zeusem. Jej domek w Obozie nigdy nie był używany 
i stoi tutaj jedynie w formie hołdu dla bogini. Niekiedy herosi mogą liczyć 
na pomoc Hery, chociaż potrafi ona również nieźle uprzykrzyć życie. 


Domek Trzeci - Posejdon


Od czasów paktu Wielkiej Trójki dzieci Posejdona nie zdarzają się często. 
W czasach starożytnych najsłynniejszym dzieckiem Pana Mórz był Tezeusz, 
znany ze swojej inteligencji oraz zdolności szermierczych. 
Posejdon jest również ojcem stworzeń takich, jak cyklopi, którzy jednak nie 
zamieszkują Obozu, lecz bardzo często pracują w jego podwodnych kuźniach. 
Mieszkańcy: Liliana Jackson (max.3osoby)
Grupowy: Liliana Jackson


Domek Czwarty - Demeter


Miejsce dla dzieci bogini urodzaju. Dzieci Demeter bardzo często 
mają wrodzony talent do ogrodnictwa. Jej najbardziej znaną potomkinią 
jest Persefona, żona Hadesa i bogini wiosny. Wbrew temu, co mogłoby się 
skojarzyć z Panią Umarłych, jej przyrodnie rodzeństwo wcale nie jest nadgniłe. 
Rośliny potrafią przyśpieszyć swój wzrost w obecności takiego półboga. 
A jeśli ich zdenerwujesz, znajdziesz w swoim plecaku trujący bluszcz. 
Mieszkańcy: Vanessa Wind (max.4osoby)
Grupowy: 


Domek Piąty - Ares


Ciężko przeoczyć ten domek. Żaden inny tak bardzo nie przypomina 
wojskowych koszar. Pomalowanych na jaskrawą czerwień wojskowych
koszar, z których dobiega rockowa muzyka. W pobliżu tego domku na 
pewno usłyszysz niejedną propozycję walki. Dzieci Aresa są dumne ze swojej 
wojowniczej reputacji. Dzieci Aresa znane są z dręczenia innych. 
Ale mają też tę dobrą stroną: są odważni i bardzo często to właśnie 
oni bronią Obozu. 
Mieszkańcy: Draco Martines  (max.7osób)
Grupowy: Draco Martines


Domek Szósty - Atena 


Dzieci Ateny od zawsze stanowiły intelektualną elitę obozu. 
To oni potrafią zaplanować najlepszą strategię i dawać najlepsze rady.  
Dzieci Ateny czasami bywają zbyt zaangażowane w realizację własnych 
planów i zdarza się, że nie cofną się przed niczym, by dopiąć swego. 
Lepiej miej się na baczności, gdy masz ich przeciwko sobie podczas 
Zdobywania Sztandaru. 
Mieszkańcy: (max.6 osób)
Grupowy:  


Domek Siódmy - Apollo 


Potomkowie Apolla należą do najlepszych łuczników na świecie. 
No, jedynie Łowczynie Artemidy miałyby co do tego jakieś zastrzeżenia. 
Domek siódmy jest znany również z organizowania wszystkich występów 
teatralnych oraz uświetniania swoimi pieśniami wspólnych ognisk. 
Jeśli masz z nimi na pieńku, powinieneś uważać, bo z pomocą swojego taty 
potrafią sprawić, że przez tydzień będziesz mówić jedynie kiepskimi rymami. 
Mieszkańcy: William War, (max.6 osób)
Grupowy: William War


Domek Ósmy - Artemida 


Artemida przysięgła zostać wieczną dziewicą i nie mieć dzieci. 
Zazwyczaj poświęcony jej domek jest pusty, jednak bogini ma grupę 
nieśmiertelnych towarzyszek. Łowczynie. Te młode damy czasami 
odwiedzają Obóz Herosów. Aczkolwiek to z reguły prowadzi do sprzeczek 
z innymi obozowiczami. Podczas ich wizyt organizowane są uroczyste 
bitwy o sztandar. Obecny wynik to 47:0 dla Łowczyń. Łowczynie 
bardzo rzadko bywają w Obozie, jakieś raz na 30 lat.
Łowczynie: Sasha Evergreen- Córka Zeusa


Domek Dziewiąty - Hefajstos


Bóg ognia i kowalstwa, Hefajstos, ma wybitnie uzdolnione w rzemiośle dzieci. 
Potrzebujesz nowego magicznego miecza albo ognioodpornej zbroi? 
Domek dziewiąty jest miejscem, w które powinieneś się udać. Tak, jak ich ojciec, 
dzieci Hefajstosa są z reguły bardzo silne i opryskliwe. Raczej nie należą 
do najpiękniejszych herosów. I nie są najszybszymi wojownikami na polu walki. 
Mimo to nie chcesz uczestniczyć w zapasach z żadnym z nich. 
Mieszkańcy: Leo Valez (max. 4 osoby)
Grupowy:  Leo Valez


Domek Dziesiąty - Afrodyta


Przy tych dzieciakach wszystkie Plotkary to żółtodzioby. 
Dzieci bogini miłości wiedzą wszystko o funkcjonowaniu społeczeństwa. 
Zwłaszcza społeczeństwa pełnego półbogów. Większość postrzega ich 
jako osoby płytkie, ponieważ dzieci Afrodyty w pierwszej kolejności 
skupiają się na własnym wyglądzie, a także rozmawiają o tym, który 
obozowicz jest w kim zakochany. Jednak niektóre dzieci Afrodyty mają 
także cenne zdolności. Dla przykładu; mogą być najlepsi w lataniu na 
Pegazach lub jazdy na zwykłych koniach . Nigdy nie powinieneś postrzegać 
tych herosów jako wyłącznie ładne buźki. W końcu to Afrodyta zapoczątkowała 
Wojnę Trojańską. 
Mieszkańcy: Chris i Alison Grant (max.4 osoby)
Grupowy: 


Domek Jedenasty - Herme


Oficjalnie ten domek był również tymczasowym domkiem dla nieuznanych 
jeszcze herosów. Jako bóg podróżnych, Hermes przyjmuje każdego, 
kto zechce być jego gościem. Obecnie domek jest nieco mniej zatłoczony. 
Ale tylko nieco, ponieważ nadal stanowi miejsce najlepszej zabawy. 
Dzieci Hermesa to notoryczni żartownisie, jednak po ojcu mają również 
niezaprzeczalnie bystre umysły oraz umiłowanie do przygody. 
Wiele dzieci Hermesa zostaje utalentowanymi biznesmenami albo złodziejami, 
albo oba na raz... Odwiedzając domek jedenasty, trzymaj swój portfel przy sobie. 
Mieszkańcy: Rick Hood (ci co nie zostali uznani ... ) [max.5 osób]
Grupowy:  


Domek Dwunasty - Dionizos


Bóg wina nie ma zbyt wielu dzieci. Za to domek dwunasty jest miejscem, 
do którego powinieneś się udać, jeśli masz ochotę na dobrą imprezę. 
Dzieci Dionizosa mają naturalną zdolność do wspomagania wzrostu 
roślin (ze wskazaniem na winorośl) i zawsze wiedzą, jak się dobrze bawić. 
Adnotacja: Zeus w ramach kary zakazał Dionizosowi picia alkoholu przez 
najbliższe Sto lat oraz odbywa karę w obozie Herosów jako "Dyrektor Pan D". 
Dionizos jest pewny, że jego własne dzieci nawet nie pomyślą o piciu aż 
do ukończenia dwudziestu jeden lat. No bo dlaczego mogłyby robić coś, 
czego on nie może? 
Mieszkańcy: (Max. 4 osoby)
Grupowy:  


Domek Trzynasty - Hades


Tak jak jego bracia, należący do Wielkiej Trójki Hades po drugiej 
wojnie światowej obiecał nie mieć więcej dzieci, jednakże nie dotrzymał 
obietnicy tak jak jego bracia... Dzieci pana podziemi posiadają wiele 
talentów związanych w ten czy inny sposób ze śmiercią , między innymi 
przemieszczanie się cieniami. Dzieci Hadesa nie wspomina się 
w greckiej mitologii
Mieszkańcy: Anastazja Notis (max.3 osoby)
Grupowy:  Anastazja Notis


Domek Czternasty - Iris


Bogini tęczy oraz posłanka bogów (na spółkę z Hermesem) - Iris 
jest przyjazną i pomocną istotą. Jej dzieci nie posiadają spektakularnych 
umiejętności, jednak potrafią się dogadać praktycznie z każdym, 
a także są świetnymi artystami. Zestawienie ze sobą kolorów? 
Żaden problem, jeśli jesteś dzieckiem bogini tęczy.
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy: 


Domek Piętnasty - Hypnos


Bóg snu ma kilkoro dzieci. Nie czuj się jednak winny temu, że ich 
nie znasz. Ci herosi większość czasu spędzają chrapiąc na swoich łóżkach. 
Jeśli zdołasz kogoś z nich obudzić, okaże się on niezrównany 
w odczytywaniu snów. Aura tego domku sprawia, że jeśli zbyt długo 
w nim przebywasz, możesz odkryć, że w międzyczasie uciąłeś 
sobie krótką drzemkę. 
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy: 


Domek Szesnasty - Nemezis


Dzieci Nemezis wierzą w wyrównywanie rachunków, ale także 
w równowagę. Nikt nie powinien brać na siebie zbyt dużo ani 
także migać się od ważnych rzeczy, a dzieci Nemezis jak nikt potrafią
dostrzec przegięcie na jedną ze stron. Są naprawdę cennymi sojusznikami, 
jednak nie zapominają żadnej zniewagi. 
Mieszkańcy: Katrina i Laurelina Blacke, (max. 4 osoby)
Grupowy: Katrina Blacke


Domek Siedemnasty - Nike 


W czasach starożytnych kult bogini zwycięstwa był niezwykle popularny. 
Nikogo więc nie zaskakuje, że obecnie w Obozie mieszka sporo 
jej dzieci. Mieszkańcy domku siedemnastego żyją po to, żeby 
konkurować z innymi. Nigdy nie przepuszczą okazji do pobicia 
własnego rekordu i zawsze dają z siebie wszystko. Zdarza się, 
że ponoszą ich emocje. Jednak ich zaangażowanie jest godne podziwu, 
a każdy z nich to naprawdę godny przeciwnik. 
Mieszkańcy: Austin Dawson (max.5 osób)
Grupowy: 


Domek Osiemnasty - Hebe


Hebe, bogini młodości, najbardziej znana jest z usługiwania bogom.
 Jest również osobistą asystentką Afrodyty. Z racji tego, jej dzieci 
to bezgranicznie oddani innym herosi. Uwielbiają działać dla wspólnego 
dobra i sprawiać, by inni byli szczęśliwi. Zawsze dobrze bawią się 
na przyjęciach i imprezach, mają do nich dryg organizacyjny i nie mogą 
się oprzeć, by nie pomagać przy tego typu wydarzeniach. 
Niektóry wielcy szefowie kuchni, menadżerowie hoteli, projektanci mody 
oraz chirurdzy plastyczni to właśnie dzieci Hebe. Ci półbogowie zawsze 
wyglądają młodo, niezależnie od ich prawdziwego wieku. 
Mieszkańcy: (max.5 osób)
Grupowy: 


Domek Dziewiętnasty - Tyche


Tyche jest boginią fortuny i szczęścia, więc poświęcony jej domek 
przypomina miniaturowe kasyno w  Las Vegas. Jej dzieci 
uwielbiają gry losowe. Niezależnie od tego, co robisz - nie rób nic 
przeciwko nim. Mają przedziwną zdolność do wygrywania, kiedy 
już wydaje się, że wszystko stracone. Ich zachowanie czasami 
wydaje się  zupełnie przypadkowe (prawdopodobnie dlatego, że większość 
decyzji podejmują rzucając monetą, ciągnąc losy lub układając karty), 
ale jakoś zawsze wydają się wyprzedzać innych. 
Mieszkańcy: (max.4 osoby)
Grupowy


Domek Dwudziesty - Hekate


Dzieci Hekate to jedyni półbogowie, który mogą używać prawdziwej 
magii. Bogini czarów może być wartościowym rodzicem, jednak jej 
dzieci muszą dowieść swojej wartości i ciężko pracować nad rozwijaniem 
umiejętności. Magia potrafi być zawodna i zwrócić się przeciwko 
czarodziejowi, więc dzieci Hekate muszą być ostrożne, by nie narobić 
więcej złego niż dobrego. 
Mieszkańcy: Rhina Deer(max.5 osób)
Grupowy: Rhina Deer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz