Prawdziwy świat jest tam, gdzie są potwory.
Dopiero tam przekonujesz się, ile jesteś wart...
Zostań jednym z nas i przeżyj swoją własną przygodę!

wtorek, 21 stycznia 2014

Od Oriona C.D. Katy

- Czego chce? - Zapytałem zastanawiając się. Nikt nigdy nie zadał mi tego
pytania... Zawsze mówiono co mam robić ale nie czego chce... - Wykonuje rozkaz
- Taa - I parsknęła - Tyle wiemy Zeus'ik ci kazał w końcu to najwyższy z bogów...
- Nie dlatego robię to co mi każe! -Zaprotestowałem
- To dlaczego? - Zapytała ta druga bardziej Spokojniejsza dziewczyna
- Kim w ogóle jesteś? -Zapytał chłopak który dotąd był cicho - Nie widziałem cię
tu wcześniej - dodał
- Bo jestem nowy...
- Tyle wiemy tyle że wątpię żebyś miał 13 lat - Powiedziała lekceważąco ta jak ona
niby miała? Katy? Tak, tak ją nazwała tamta..
- Powiedzmy że dość późno dowiedziałem się kim jestem...
- A jesteś? - Przerwała mi znów
- Jestem Orion Aron Waxley. Mam 15 lat. I jestem Synem Zeusa.
- Ha! Wiedziałam! Syn Zeusa, mona się było spodziewać.
- Możesz mnie od razu nie oceniać! - Wkurzyłem się - Myślisz ze ciesze się z tego?
Dla twojej wiadomości wolałbym być synem Hadesa ale rodziny się nie wybiera!
I bierze się to co ma! A ja zawsze chciałem mieć rodzinę wiec ciesze się ze przynajmniej
mam kogoś bliskiego!
- A możne chciałbyś pójść z nami - Zapytał chłopak - Jestem Draco Martines a to Moja
dziewczyna Liliana Jackson, ona jest córką Posejdona, ja synem Aresa i wnukiem Ateny
a ta awanturnica to Katrina "Katy" Blacke jest córką Nemezis.
- Cześć...
- Ty chyba nie chcesz żeby on z nami poszedł?! Przecież to Syn Zeusa! Nie możemy!
- Nie muszę mu nic, mówić, czy coś... A gdzie wy w ogóle idziecie? - Zapytałem
- Ja myślę inaczej Katy - Powiedział do niej Draco
- A co ty na to Lili? - Zapytała ona druga dziewczynę

<Lili? Katy? Draco?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz